Underlined op MIE ’17

by Theo

Underlined op MIE ’17

by Theo

by Theo
MIE 2017

Op 1 februari 2017 was het zover: de vijftiende editie van het Marketing & Insights Event (MIE) vond plaats in de Jaarbeurs in Utrecht. Ook dit jaar was Underlined goed vertegenwoordigd met een praktijkcase over Customer Journey Analytics samen met Aegon én een masterclass over hetzelfde onderwerp.

Kijkje in Aegon-keuken

Martijn Koopmans, manager customer excellence van Aegon, gaf tijdens zijn presentatie een kijkje in de customer-journey-analytics-keuken van Aegon. Hij liet zien hoe Aegon de werkelijke klantreis, het klantverhaal en de klantbeleving inzichtelijk maakt met customer journey analytics. Heb je de presentatie gemist? Je kunt de presentatie van Martijn hier downloaden.

De werkelijke klantreis en -beleving

Ook gaven we tijdens het MIE een masterclass waarin we meer de diepte ingingen over Customer Journey Analytics. Deze sessie was compleet volgeboekt en werd door de deelnemers zeer goed ontvangen. Goed om te zien dat zoveel professionals actief bezig zijn om hun customer journey en klantbeleving te optimaliseren en hierbij data een structurele rol in te laten spelen. In de masterclass lieten we de deelnemers aan de hand van inspirerende voorbeelden zien hoe je de werkelijke klantreis en de klantbeleving inzichtelijk maakt, met de combinatie van big data analyse, journey mining en tekst mining.

Wil jij ook meer weten over Customer Journey Analytics? Dat kan! In juni organiseren we opnieuw een masterclass, bij ons in Den Bosch.

Masterclass Customer Journey Analytics

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Top