Underlined introduceert: Tekst Mining-API Service

by Alka Weyenberg

Underlined introduceert: Tekst Mining-API Service

by Alka Weyenberg

by Alka Weyenberg

Underlined introduceert een volautomatische tekst mining oplossing voor klantfeedback analyse. Zou u graag willen weten wat klanten over u zeggen in hun feedback, zonder dat u alles hoeft terug te lezen? Zou u graag willen weten hoe vaak klanten nu zeggen dat u uw afspraken niet nakomt en waar dat dan zit in uw klantbediening? Voor deze vragen en meer introduceert Underlined een volautomatische oplossing om tekstanalyse te doen op uw feedbackstromen. Het enige wat u hoeft te doen is aan te sluiten (via een API) op onze Underlined Hub For CX Analytics en u krijgt voor ieder aangeboden antwoord van uw klant op een open vraag meteen terug wat de belangrijkste onderwerpen zijn en wat het sentiment in het antwoord is. Dit tezamen met al uw andere feedbackdata kunt u dan direct visualiseren in overzichtelijke dashboards, waar uw grootste kansen liggen:   Accuraat, schaalbaar en flexibel: Onze aanpak is accuraat, schaalbaar en flexibel genoeg om tegemoet te komen aan de behoeften van onze klanten in verschillende industrieën en voor verschillende gebruiksdoelen binnen het CX domein. Wij ontwikkelden de afgelopen jaren, tezamen met toonaangevende universiteiten, hiervoor uitermate sterke tekst mining oplossingen voor diverse branches en passen dit reeds toe bij vele organisaties in Nederland. Wij beschikken over passende en continu lerende taxonomieën met een zeer hoge betrouwbaarheid. Hierdoor hebben deze organisaties beter zicht op wat er speelt bij hun klanten en welke verbeteringen het meeste gaan bijdragen om de dienstverlening voor klanten te verbeteren. De Underlined Tekst Mining-API service © is een cloud gebaseerde of on-premise service die geavanceerde verwerking van natuurlijke taal biedt voor onbewerkte tekst. De API verbindt met de Underlined Hub For CX Analytics ©, een verzameling/raamwerk van machine learning- en AI-algoritmen, die direct kunnen worden gebruikt als onderdeel van uw Customer Experience Management programma. De Underlined Tekst Mining-API service © biedt verschillende soorten inzichten:

Sentiment scoring Ontdek hoe klanten denken over uw merk of onderwerp, door onbewerkte tekst te analyseren op aanwijzingen van positieve of negatieve gevoelens. De analysemodellen zijn vooraf getraind met behulp van een uitgebreide hoofdtekst en de natuurlijke taaltechnologieën van Underlined. Voor geselecteerde talen kan de API elke onbewerkte tekst die u opgeeft analyseren, beoordelen en de resultaten direct doorgeven aan de aanroepende toepassing.
Topic detection Extraheer automatisch sleuteltermen om snel de hoofdpunten te identificeren. Uit de tekst “het eten was heerlijk en de bediening fantastisch”, retourneert de Underlined Tekst Mining-API service © bijvoorbeeld de belangrijkste onderwerpen: “eten” en “bediening fantastisch”.
Beschikbare branches Financiële dienstverlening, zowel verzekeraars als bancair. Daarnaast uitgeverijen, telecom, retail & travel en utility. En vele andere branches in ontwikkeling. Check voor beschikbaarheid!

Wilt u naast klantfeedback ook andere bronnen aansluiten, zoals chat of e-mail? Daarvoor heeft Underlined ook oplossingen. Meer weten? Neem contact met ons op!  

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Top