Underlined hub voor CX Analytics

Underlined hub voor CX Analytics

by Theo

Underlined hub voor CX Analytics

Klanten en prospects hebben veel contact met organisaties. Via diverse kanalen zoeken ze naar antwoorden op hun vragen. Hoe goed kent u de behoefte van uw klanten?

Om dit te visualiseren in direct toepasbare management dashboards ontwikkelde Underlined de hub voor CX Analytics een direct te gebruiken SAAS oplossing die drie dingen bij elkaar brengt:

  1. Wat probeert uw klant op te lossen?
  2. Hoe heeft u dat geprobeerd te beantwoorden?
  3. Wat vond uw klant daarvan?

In dit samenspel heeft de klant vele interacties met uw organisatie in telefonisch contact, een bezoek aan uw website en ingevulde reviews, die in data beschikbaar zijn. Hieronder een schematische weergave van de belangrijke ingrediënten die het mogelijk maken om deze vragen te beantwoorden en wat voor type inzichten u daarmee verkrijgt:

Voor meer detail over de verschillende onderdelen (download onze brochure). Klanten die werken met de Underlined Hub voor CX Analytics behalen mooie resultaten in verbeterde loyaliteit, hogere NPS en meer cross- en upsell. Kijk hier voor diverse cases van onze klanten!

Meer weten, contact ons of bezoek een van onze events.

Top