Op naar 2019…!

by Alka Weyenberg

Op naar 2019…!

by Alka Weyenberg

by Alka Weyenberg

Het afgelopen jaar was een jaar dat in het teken stond van verandering in de CX wereld en bij Underlined. Zo zagen wij dat customer experience volwassener geworden is en dat bedrijven het data driven denken omarmen als volgende stap voor hun programma’s. De zoektocht naar hoe de klant aanschuift bij de directie ontwikkelt zich in prachtige oplossingen, waarbij klantgedrag en feedback worden verbonden aan KPI’s van organisaties en eerste verkenningen worden gemaakt hoe emoties inzichtelijk zijn te maken.

Underlined verwelkomde dit jaar nieuwe klanten vanuit o.a. het B2B-segment, waarmee bedrijven die werken met data driven CX niet langer met name een consumenteninsteek heeft, maar vooral de totale waardeketen steeds meer wordt bekeken vanuit de principes van customer experience. Wij zagen in dit segment dat prioriteren van veranderingen, waarbij rekening wordt gehouden met al het klantgedrag in de samenwerking, een belangrijke voorspeller is voor de op te pakken verbeteringen in de dienstverlening voor excellente klantbeleving.

Het afgelopen jaar ontwikkelden we een compleet nieuwe Underlined Academy. Dit werd mede ingegeven doordat we ons dit jaar konden vestigen in het prachtige oude klooster Mariënburg in Den Bosch, als onderdeel van het ecosysteem van de JADS (Jheronimus Academy of Data Science). De behoefte van organisaties om steeds meer te kunnen op het gebied van data driven CX, vertaalde zich in een leergang hierover, waarvan we dit jaar de eerste mochten organiseren. Verder creëerden we een aantal nieuwe masterclasses om vanuit diverse belangrijke invalshoeken organisaties te helpen met impact te maken met hun data driven CX initiatieven.

Al met al een dynamisch jaar, waarin Underlined intern ook veranderde. Zo nam Sander Claus afscheid van Underlined en trad Joan Willemse toe als partner bij Underlined. Hiermee kiest Underlined nadrukkelijk voor een richting in het bouwen van data driven CX oplossingen met onze klanten. Dit willen we doen in een best-in-class samenstelling met partners, waar we in 2018 in geïnvesteerd hebben om mooie aanvullende dienstverleningen bij elkaar te brengen. Met JADS, Altuïtion, Kaizen, Wilms & Zo, Quadient/Kynsale en onze ZZP-vrienden kunnen we organisaties helpen in alle facetten van customer experience management.

Theo van der SteenMet het oog op de toekomst hebben we onze tagline dan ook veranderd van: Underlined, Brighten The Customer Journey, naar Underlined: Building Data Driven Customer Experience. Wij hebben erg veel zin in 2019 en kijken uit om jullie weer te ontmoeten ergens in het komende jaar, bijvoorbeeld bij de MIE (Marketing & Insights Event) op 6 & 7 februari 2019 waar Underlined weer goed vertegenwoordigd zal zijn.

Namens het team en mijzelf wens ik jullie prettige feestdagen en een voorspoedig 2019!

Met vriendelijke groet,
Theo van der Steen
Partner | Underlined

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Top