Kijk hier het Schiphol Webinar terug

by Ana Milicevic

Kijk hier het Schiphol Webinar terug

by Ana Milicevic

by Ana Milicevic

Data Driven Passenger Experience

In de veranderende wereld voor reizigers werkt Schiphol aan het verstevigen van de relatie met de reizigers, door in te zetten op de nieuwe realiteit onderbouwd met een data driven aanpak voor passenger experience management. Berend-Jan Rietveld, Head of Passenger Experience (PX) en Theo van der Steen, Directeur van Underlined, namen de deelnemers mee in hoe Schiphol zich ontwikkelt om op basis van data, inzichten en PX te streven naar een excellente passenger experience. Tijdens dit interactieve webinar hebben de deelnemers meer inzicht in de PX aanpak en beloften van Schiphol aan passagiers gekregen, het PX insights framework, de inzichten die dit biedt en hoe het PX Value Team hierop acteert om de beleving op Schiphol on-time en veilig te maken.

28 oktober 2020 | Organisator: Schiphol & Underlined 

Sprekers
Berend-Jan Rietveld, Head of Passenger Experience (PX) bij Schiphol
Theo van der Steen, Directeur Underlined

Reaching Customer Centricity through a CX Insights Framework

Over het rendement van het CX Insights Framework binnen ABN AMRO. Hoe draagt data bij aan het verhogen van de NPS en het verlagen van Churn?

19 mei 2020 | Organisator: Visser & Van Baars, het BI, Data & Analytics Netwerk

Sprekers
Erica Kroese-Ham, Head of Customer Experience Consultants bij ABN AMRO Bank N.V.
Theo van der Steen, Directeur Underlined

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Top