Terugblik Workshop Data Driven Change met jouw CX ActionBoard

by Ana Milicevic

Terugblik Workshop Data Driven Change met jouw CX ActionBoard

by Ana Milicevic

by Ana Milicevic

Samen met Platform voor Klantgericht Ondernemen (PvKO) kijken wij terug op een leerzame workshop. Een hands-on workshop die je helpt je data gedreven Customer Experience programma een stap verder te krijgen.

Onder leiding van experts in het data driven CX vakgebied, werden deelnemers uitgedaagd om aan een CX Insights Framework te werken om tot een duidelijke blauwdruk te komen voor hun data gedreven CX Programma. Voorbeelden kwamen aan bod van organisaties die hen voorgingen. Daarna gingen de deelnemers zelf – in breakouts – aan de slag met het CX Data Canvas, waarin alle bouwstenen bij elkaar werden gebracht. Als afsluiter deden wij een oefening om meer inzicht te krijgen in hoe je dit kunt communiceren binnen jouw organisatie aan de hand van CX Action Boards.

Wat halen de deelnemers uit de workshop?

  • Krijg meer grip op CX metrics, KPI’s en besturing voor verbetering.
  • Maak een duidelijke blauwdruk voor je data gedreven CX programma.
  • Breng alle bouwstenen bij elkaar.
  • Maak tastbaar hoe je kunt sturen.
  • Creëer interne zichtbaarheid en impact voor jouw CX programma.

Terugblik 22 april : Workshop In 4 stappen naar Data Driven Change met jouw CX ActionBoard

CX Insights Framework + Data Canvas = CX Action Board

40 deelnemers werden ondergedompeld in de workshop. Het was een afwisseling van ‘snelle’ presentaties over begrippenkader, achtergronden, basisconcepten en best practices. De aanwezigen waardeerden de interactie in begeleide breakoutrooms. Niet alleen de toelichting van de experts vond men hierbij prettig, maar vooral ook het spreken met deelnemers uit andere werkvelden over metrics en andere CX gerelateerde topics.

Interessante artikelen

Hieronder tref je de vrijgegeven informatie aan.

Downloads

Wil jij je data gedreven Customer Experience programma een stuk verder brengen in je rol als professional in de vakgebieden Customer Experience, NPS, Customer Insights, klantcontact en verandermanagement? Download de presentatie en de workshop toolkit om zelf aan de slag te gaan met jouw CX ActionBoard.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Top