Terugblik 16 maart : Ronde Tafel KEI

by Ana Milicevic

Terugblik 16 maart : Ronde Tafel KEI

by Ana Milicevic

by Ana Milicevic

Terugblik: Data Driven Customer Experience Management 16 maart 2021

Inmiddels is de tweede Ronde Tafel sessie over Data Driven Customer Experience Management achter de rug. Samen met a.s.r en Essent kijken we terug op deze inspirerende middag.

a.s.r.

Deze keer zoomden we samen met a.s.r. in op wat er allemaal komt kijken bij het opzetten van een CX-framework en hoe je kunt sturen op de KEI als CX KPI binnen het Framework. Wat zijn de succesfactoren en welke learnings zijn te trekken? A.s.r. heeft het afgelopen jaar een CX-framework gebouwd in samenwerking met Underlined.

Mariska de Wit, senior customer experience manager bij a.s.r: het framework helpt ons om fact-based de verbeteracties te bepalen en hier prioriteiten in te stellen.

Essent

In het tweede gedeelte van de sessie was het woord aan Yvonne Verschure, Sr. Lead Customer Experience bij Essent. Yvonne nam de deelnemers mee in de Way of Working van Service Design in haar team en de inzet van kwantitatieve data / kwalitatieve data als integraal onderdeel van deze Way of Working.

Yvonne Verschure: ik denk dat deelnemers kunnen leren hoe data sterk integreren in de Service Design Way of Working kan leiden tot hoge impact bij klanten en de business.

Laat je bijpraten en bekijk de presentaties om antwoord te krijgen op vragen als;

  • Hoe je fact-based verbeteracties kunt bepalen en hier prioriteiten op kunt instellen
  • Hoe de Service Design Way of Working kan leiden tot hoge impact bij klanten en de business
  • Wat de waarde is van een benchmark en wat je ermee kunt bereiken
  • Hoe je jouw merk kunt meenemen als men klantbeleving wil begrijpen
  • Hoe je met de KEI, in tegenstelling tot de NPS, met één metric concrete acties kunt verbinden

Bekijk de diapresentatie van Mariska

a.s.r.

Bekijk de diapresentatie van Yvonne

Essent

Op de hoogte blijven?

Word lid van de KEI groep via LinkedIn

en blijf ook voor & na de sessies op de hoogte van de ontwikkelingen!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Top