Terugblik: CX Estafette CustomerTalk

by .

Terugblik: CX Estafette CustomerTalk

by .

by .

Wij kijken terug op een geslaagde CX Estafette en hopen dat je inspiratie en nieuwe inzichten opgedaan hebt om zelf aan de slag te gaan. We willen graag de presentaties en opnames met je delen.

Tijdens de Customer Experience Estafette kwamen de meest boeiende en inspirerende ontwikkelingen op het gebied van Digital Experience, Customer Experience (CX), data driven CX, CX-technologie en Employee Experience aan bod. Voor zowel B2B, B2C als non-profit is kennis en kunde van de laatste ontwikkelingen op het gebied van Customer Experience management onmisbaar.

Terugkijken

1. Datadriven Customer Experience Management

  • Van 1% naar 100% inzicht! Stop met raden wat je klanten bedoelen…

Terugkijken

2. Customer experience in de financiële dienstverlening

  • Data driven CX aanpak met a.s.r.: Hoe combineer je CX impact met €’s?

Gedurende dit customer experience online-event stonden verschillende CX thema’s en branches centraal met elk hun eigen unieke programma. Experts en Customer Experience professionals hun ‘lessons learned’ en beste praktijkvoorbeelden over de keuzes die je kunt maken om jouw klantbelevingsstrategie verder te optimaliseren.

Samen met a.s.r. en VANAD Engage deden wij mee aan twee sessies.

Van 1% naar 100% inzicht!
Stop met raden wat je klanten bedoelen… sprekers-underlined-datadrivenMarcel van der Marck & Joost van Ham | Underlined & VANAD Engage

Zijn mijn klantinteracties goud waard?
3 lessen uit het toepassen van Conversational Intelligence in klantcontact om de Customer Experience te verbeteren.
VANAD Engage en Underlined nemen je mee in de manier waarop ze samen waarde halen uit alle klantinteracties door de juiste inzet van Conversational Intelligence.
“Goede gesprekken maken het verschil”

Data Driven CX aanpak met a.s.r.:
Hoe combineer je CX impact met €’s? sprekers-underlinedTheo van der Steen & Mariska de Wit | Underlined & a.s.r.

Wil jij je keuzes baseren op klantfeedback, maar realiseer je je ook dat klanten niet over alles feedback geven? Mariska de Wit, Senior Customer Experience Manager bij a.s.r. en Theo van der Steen, directeur bij Underlined presenteren de oplossing: kijk naar je data om datagedreven te kunnen sturen op Customer Experience. Maak inzichtelijk wat je veranderingen gaan bijdragen aan je CX, maar óók wat het effect is op euro’s!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Top