Underlined kan het makkelijker én leuker maken: sneller en beter CX resultaat!

by Theo

Underlined kan het makkelijker én leuker maken: sneller en beter CX resultaat!

by Theo

by Theo

Underlined kan het makkelijker én leuker maken: sneller en beter CX resultaat met de nieuwe reeks Underlined API Services!

Makkelijker: dé CX menu kaart

CX staat hoog op de agenda van iedere manager: de consument wordt immers steeds veeleisender. Daarom moeten CX resultaten meetbaar zijn en CX verbeteringen juist daar toegepast waar de meeste winst geboekt kan worden. De CX strijd is in volle gang. Er is haast geboden.

Tevens gaat CX een nieuwe fase in: de markt begint steeds volwassener te worden. Bij deze volwassenheid hoort een zekere mate van standaardisatie. De visie van Underlined is dat bedrijven niet meer alles zelf zouden moeten doen of alles zouden moeten uitbesteden. Er is een tussenweg: de Underlined API Services.

Om bedrijven te helpen versnellen in het bereiken van CX doelstellingen, heeft Underlined een nieuwe reeks API services ontwikkeld. Deze diensten zijn erop gericht om als CX bouwblokken feilloos te passen in iedere CEM (Customer Experience Management) strategie als turn-key of  verlengstuk van de eigen data science architectuur. De API services zijn schaalbaar, accuraat en flexibel én verbonden met de Underlined Hub voor CX Analytics ©, een verzameling/raamwerk van machine learning- en AI-algoritmen, die direct kunnen worden gebruikt als onderdeel van uw CEM programma.

Underlined API Services ©
Inzicht in: API– Service:
Klantfeedback Underlined Tekst Mining voor Klantfeedback
Chats

E-mailconversaties

CRM-logs

Underlined Tekst Mining Klantcontactkanalen
NPS drivers & impact Underlined NPS Driver & Impact Data Science Model
Journey touchpoint classificatie Underlined Journey Classificatie Data Science Model
Churn Underlined Churn Data Science Model

Leuker: minder data preparation en méér bruikbare inzichten

Veel onderzoeken tonen aan dat data verzamelen en schonen het minst favoriete deel is van het werk van de data scientist. Dit is wél wat zij nog steeds het meest doen. Een blog van Crowdflower suggereert dat ze weinig meer zijn dan “digital janitors” die het grootste deel van hun tijd noodzakelijkerwijs bezig zijn met het opschonen van gegevens om deze voor te bereiden voor analyse.

“Anything your organization can do to give your data and machine learning teams the fuel they need to make a real difference should be a big priority. But remember: they need good data and, as we’ve found in years past, they don’t particularly love munging and cleaning data either. It’s a waste of their skills to be polishing the materials they rely on.” (Crowdflower).               

Zij komen amper toe aan het minen en modelleren van data. Data scientists willen invloed hebben op de core business en daar komen ze nu onvoldoende aan toe. Dit heeft groot effect in de organisatie: iedereen in de CX keten raakt gefrustreerd, omdat er onvoldoende resultaat geboekt wordt. Dit is zonde – nog los van het feit dat data scientists niet de meest goedkope krachten zijn – omdat het CX potentieel niet waar wordt gemaakt.

Met de API services van Underlined is dit probleem echter makkelijk te tackelen. Het verzamelen en schonen wordt de data scientist uit handen genomen. Daardoor wordt het werk van de data scientist leuker en kunnen zij invulling geven aan hun passie!

 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Top