PvKO Online Inspiratiesessie: Zes cruciale actuele thema’s voor een sprong voorwaarts

PvKO Online Inspiratiesessie: Zes cruciale actuele thema’s voor een sprong voorwaarts

by Ana Milicevic

Update CX Performance Management

Zes cruciale actuele thema’s voor een sprong voorwaarts

Het is een bewogen jaar en een ingewikkelde tijd

En toch: CX is meer dan ooit actueel

Waar staat het vakgebied nu? En wat zijn de hot topics op weg naar meer volwassen Customer Experience Management? Een aantal CX-toppers neemt je mee en licht de onderwerpen uit. Er komt een groot aantal actuele topics langs in deze laatste sessie van 2020, zoals onder meer:

  • CX-drivers voor waardemanagement
  • The return on CX
  • CX & board engagement
  • Integrale, organisatiebrede benadering CX
  • CX en Operational Excellence
  • Datadriven CX Management
  • Realtime Journey Management
  • High Tech & High Touch: maar ook High Touch met High Tech.

Laat je onderdompelen in deze pressing issues, check waar jij staat op weg naar de volgende maturiteitsfase van Customer Experience Management. Stel vragen. Praat en denk mee. En geef aan waar jouw ontwikkelbehoefte ligt… zodat we in het nieuwe PvKO-jaar de diepte kunnen ingaan met een waardevol programma van Inspiratiesessies, Ronde Tafels of andere interactieve formats.

Ervaar het

  • Inzicht in welke thema’s in CX Management op dit moment hot zijn
  • Spiegel je eigen organisatie
  • Maak je kennis- en ontwikkelbehoefte zichtbaar
  • Doe mee en co-creëer in 2021

Voor wie?

Customer Insights, CX en Marketing Intelligence professionals.

Progamma:

Krijg inzicht in de 6 cruciale actuele thema’s voor een sprong voorwaarts in succesvol CX (Performance) Management

  1. CX-drivers voor waardemanagement
  2. De balans tussen datadriven operational excellence en datadriven CX
  3. De NPS alleen helpt je niet verder in Customer Centricity
  4. Show me the money (onderbouw de CX)
  5. CX Maturity – Journeys als leidend principe
  6. High Touch via High Tech

Vragen?

Neem dan contact op communicatie@underlined.nl

Sprekers

Theo van der Steen
Theo is een van de meest bekende namen als het aankomt op Data. Hij is internationaal actief met complexe en innovatieve data gedreven programma’s en initiatieven. Van e-Business, CRM en Online strategieën tot het inrichten en verbeteren van omnichannel klantervaringen. Theo verzorgt regelmatig gastcolleges en werkt samen met de JADS universiteit voor continu onderzoek en nieuwe leercontent. Theo heeft meerdere nominaties ontvangen voor zijn werk in CRM en CX. Hij was onder andere werkzaam voor opdrachtgevers als: Procter & Gamble, Philips, British American Tobacco, Nuon, Zwitserleven, Volkswagen, Univé, AEGON en ANWB.

Theo van der Steen

Ervaar het online, schrijf je nu in!

Top