Partners

Partners

by Theo

Underlined is onderdeel van een expertisenetwerk op het gebied van Customer Experience Management. Wij geloven in een best-in-class aanpak en zoeken actief naar partners waarmee we nog meer waarde kunnen creëren voor onze klanten, bovenop datgeen wij zelfstandig bieden. Het bij elkaar brengen van de verschillende expertisegebieden in de markt is van essentieel belang om onze klanten te helpen in hun strategische initiatieven om toegevoegde waarde te bieden aan hun klanten.

Wij werken daarom samen met:

Altuïtion – The Engagement Engineers

Als bouwers van 9+ organisaties het leidende customer experience consultancybureau in Nederland. Expert op het gebied van emotionele klantbelevingsreizen, customer journey management en het co-creëren van een 9+ Way of Working in organisaties. Schrijvers van de boeken rondom de 9+ klantbeleving en strategisch betrokken bij organisaties om hen te helpen in alle aspecten die te maken hebben met het uitgroeien tot een 9+ organisatie. Underlined biedt in deze samenwerking alle data driven-aspecten die nodig zijn om de klantbelevingsreis niet alleen excellent vorm te geven, maar ook met data te kunnen onderbouwen voor continue verbetering van de klantbeleving.

Essense

Essense is een toonaangevend service design bureau dat organisaties helpt om te verbinden met klanten en medewerkers. Hierbij ontwikkelde Essense services om customer journeys, agile ux design, employee engagement en de vertaling naar de CX organisatie vorm te geven. Centraal hierin staat het omzetten naar concrete actie uit verworven inzichten. Juist op dit snijvlak werkt Underlined met Essense samen om de data, de onderbouwde metrics en klant- & bedrijfswaarde-inzichten doorlopend aan te bieden aan de teams die Essense helpt bij het vormgeven van de CX verandering.

Expoints

Expoints stelt je in staat de interactie met je klant aan te gaan over de ervaren dienstverlening. Zo kort mogelijk op een relevante ervaring nodigt Expoints de klant uit om feedback te geven. Hiermee positioneert Expoints klantfeedback als een integrale stap binnen iedere customer journey. Het ontvangen van klantfeedback ziet Expoints nadrukkelijk niet als eindpunt. De feedback kan (1) aanleiding zijn tot nadere interactie met je klant. Ook biedt het (2) een spiegel voor medewerkers en vormt (3) het een vertrekpunt voor de verbetering van (klant)processen. Expoints is hierbij graag je sparring partner!

Underlined werkt samen met Expoints, waarbij alle open antwoorden in de klantfeedback (door middel van een tekstmining API) worden geanalyseerd en voorzien van relevante onderwerpen en categorieën. Deze resultaten worden overzichtelijk binnen het dashboard van Expoints getoond. Ook open antwoorden zijn zo gericht inzetbaar voor verbetering!

JADS – Jheronimus Academy of Data Science

De eerste Data Science Universiteit van Nederland, gevestigd in het Mariënburg klooster in het mooie Den Bosch. Deze samenwerking tussen de TU/e (Technische Universiteit Eindhoven) en TiU (Tilburg University) is de centrale plek waar alle data science wetenschap bij elkaar komt. Underlined, als onderdeel van het ecosysteem van het JADS, geeft bijvoorbeeld samen met het JADS vorm aan de data driven CX leergang. Daarnaast zetten we samen hackathons op en ontwikkelen samen met de wetenschap op bijvoorbeeld Artificial Intelligence.

Milkymap

Milkymap biedt een oplossing om customer journey maps te maken en online te delen met teams en/of organisaties. Met deze oplossing kun je alles wat belangrijk is om vanuit kwalitatieve technieken te komen tot het vastleggen van een klantreis, onderbrengen in overzichtelijke maps en verbinden met andere uitgewerkte journeys. Underlined werkt met Milkymap samen om de customer journey maps te onderbouwen met inzichten uit data. Door inzet van onze API-producten en data visualisatie mogelijkheden om te prioriteren op veranderingen in de journey, worden de verbeterkansen inzichtelijk gemaakt!

Thunderhead

De oplossing om een geoptimaliseerde realtime dialoog te voeren met uw klant op elk kanaal in de omnichannel klantreis. Thunderhead biedt een SAAS platform om voor een klantreis realtime data te verzamelen van alle touchpoints en deze te visualiseren in de daadwerkelijke journey(s). Om op basis van de inzichten die hieruit komen, deze te vertalen naar een geoptimaliseerde dialoog. De oplossing die oude 1:1 marketing oplossingen gaat vervangen met een op customer journeys gebaseerde insteek. Underlined werkt met hen samen om haar dashboards vormgegeven rondom CX verandermanagement te verrijken met realtime omni-channel datastromen naast klantfeedback en procesbronnen. Hierdoor worden onze impactmodellen om prioriteiten te bepalen nog scherper en wordt op alle contactpunten inzichtelijk hoe dit impact heeft op de klant en op het proces.

Wilms & co! – CX Programma Management

Jaap Wilms is een ervaren consultant die organisaties support, uitdaagt en inspireert om klantbeleving succesvol in te zetten. Hij begeleidt diverse internationale bedrijven in grote CX Programma’s, geeft CXPA Masterclasses en was daarvoor zelf jarenlang Global Head of NPS bij een grote internationale financiële organisatie. Underlined werkt samen om organisaties een volledige oplossing te bieden vanuit een (internationaal) CX programma perspectief en om organisaties uit te dagen om met data nog meer impact en engagement voor alle lagen in de organisatie te realiseren. Underlined en Wilms ‘n zo geven ook verscheidene Masterclasses samen, zowel open-house als aan onder meer Nyenrode, JADS en UvA.

Vrienden van Underlined

Underlined werkt samen met gerenommeerde professionals uit het CX werkveld. Op het gebied van onder andere CX Marketing, Programma Management, Onderzoek en Educatie hebben we directe beschikking over bevlogen ZZP’ers die wij zowel in onze projecten gebruiken als in de creatie van nieuwe innovaties en leercontent.

Onze partners werken in vele settings met ons samen in nationale, zowel als internationale setting. Zo ontwikkelen we samen leercontent die bij gerenommeerde instituten als het JADS, de UVA, Business School Nyenrode worden onderricht en in boekvorm verschijnen (Eerste uitgave: Basisboek Customer Journey Management). Daarnaast zijn onze methoden en software oplossingen naadloos geïntegreerd om een best-in-class oplossing te bieden!

Top