Milou Keijzers

Milou Keijzers

by Inger
Milou Keijzers

Milou Keijzers

Customer Journey Analytics Consultant
milou@underlined.nl
Linkedin

Wie ben ik

Ik ben een gedreven analist en vind het gaaf om nieuwe methoden te ontwikkelen en klantprojecten te organiseren. Bovendien ben ik erg nieuwsgierig en heb ik een brede interesse: je kunt me voor bijna alles enthousiasmeren. In mijn vrije tijd ben ik vaak buiten te vinden, het liefst op ski’s, skeelers, op de fiets óf met een goed glas wijn op het terras!

Mijn werk bij Underlined

Het werken bij Underlined zorgt voor veel afwisseling en dynamiek door een diversiteit aan opdrachten die we voor verschillende klanten vervullen. Bovendien vind ik het interessant dat we bij Underlined aan alle fases van een verbetertraject deelnemen: van het verzamelen van relevante data tot het in kaart brengen van verbeterpunten. Tegelijkertijd is het ook altijd weer fijn ‘thuiskomen’ op ons kantoor in het altijd gezellige Den Bosch!

Achtergrond & expertise

Ik heb een achtergrond in de sociale wetenschappen, met een sterke focus op onderzoek en statistiek. Dit zorgt ervoor dat ik veel analytische kennis heb en tegelijkertijd veel gevoel heb voor de ‘vertaling’ van onderzoeksresultaten naar duidelijke en praktische aanknopingspunten voor onze klanten. Hoe we klanten nu écht kunnen helpen met onze inzichten, is dan ook de vraag die ik me voortdurend stel.

Beste klantervaring

Toen ik onlangs een televisieabonnement afsloot en hulp nodig had van een monteur ging er technisch iets fout. Dat had als gevolg dat ik op het afgesproken tijdstip geen monteur zag. En dat op de middag voor kerst…

Na een telefoontje naar het bedrijf, ging de call-center-medewerker direct op zoek naar een oplossing. Bij het maken van een afspraak werd rekening gehouden met mijn planning en zijn uitgangspunt was dat ik dezelfde dag nog televisie zou hebben. Dat lukte: anderhalf uur later stond er een monteur op de stoep en weer een uur later zat ik op de bank ‘All you need is love’ te kijken. Merken dat een call-center-medewerker écht zijn best deed voor me en vanuit de klant dacht in plaats vanuit het bedrijf, vond ik echt een optimale klantervaring!

Top