Gerdien Ridderbos

Gerdien Ridderbos

by Inger
Gerdien Ridderbos

Gerdien Ridderbos

Customer Journey Analytics Consultant
gerdien@underlined.nl
Linkedin

Wie ben ik

Bij Underlined pas ik diverse analysemethodes toe om uit ongestructureerde data (o.a. klantcontact-, onderzoeks- en social-media-data) klantinzichten te halen. In mijn vrije tijd ben ik fan van Feyenoord, ga ik graag zwemmen en lekker uitwaaien op het Zeeuwse strand.

Mijn werk bij Underlined

De diversiteit in klanten (van telecom tot financiële dienstverleners), in werkzaamheden (van dataverzameling tot presentaties geven) en verantwoordelijkheden (van analyses doen tot projectmanagement) spreekt mij zeer aan. Daarnaast vind ik het erg leuk dat we bij Underlined betrokken worden bij het ontwikkelen van innovatieve customer journey analyse- en onderzoeksmethodes.

Achtergrond & expertise

Aan de Universiteit van Tilburg heb ik de masters in Marketing Research en Marketing Management afgerond, omdat ik er tijdens mijn bachelor Bedrijfseconomie achter kwam dat ik het meest geïnteresseerd ben in marketing en meer specifiek in de combinatie van (digital) analytics en merkimago-/reputatieonderzoek.

Beste klantervaring

Onlangs sloot ik een nieuwe verzekering af, dit bedrijf dacht echt vanuit de klant en gaf mij het gevoel dé extra stap voor mij als klant te doen. Ik word enthousiast van bedrijven die een goede balans kunnen vinden tussen een optimale klantbeleving, een simpel proces en een persoonlijke benadering.

Top