Hub voor CX Analytics

Hub voor CX Analytics

by Theo

Over de hub

De Underlined Hub voor CX Analytics © is een cloud based oplossing. Hierin is een verzameling/raamwerk van machine learning- en AI-algoritmen ondergebracht om direct te gebruiken als onderdeel van uw Customer Experience Management programma. Via API’s kunnen diverse onderdelen van de Hub direct worden aangesproken, zoals onze hoogwaardige text mining oplossingen. Daarnaast is de hub een turn-key-oplossing om al uw stuurinformatie en inzichten via dashboards te ontsluiten naar Customer Experience professionals, data scientists, management en andere belanghebbenden voor het optimaliseren van klantbeleving.

Met de Underlined Hub voor CX Analytics krijg je grip op de:

De all data & all sources aanpak maakt verbeterkansen visueel inzichtelijk. Met als resultaat bewezen waarde voor de klant en voor de eigen organisatie. Hierbij werkt de hub op basis van het CX Insights Framework.

Een volledige oplossing zowel in SAAS als API beschikbaar voor Data Driven Customer Experience Management

blank

Klantcases

Klanten die werken met de Underlined Hub voor CX Analytics behalen mooie resultaten in verbeterde loyaliteit, hogere NPS en meer cross- en upsell.

Tijdens de NIMA Marketing Week 2020 presenteren Vattenfall (1 september) en Schiphol (2 september) samen met Underlined hun allernieuwste inzichten en kansen. Ben je erbij?

Meer informatie?

Neem dan contact met ons op via T 073 303 0290 of stuur een mail naar info@underlined.nl

Top