Insights klantbeleving

by Max Werkhoven

Insights klantbeleving

U heeft een duidelijk beeld van uw klanten en welke customer journey zij volgen in het contact met uw organisatie. De volgende stap is het verbeteren en optimaliseren van deze customer journey zodat u uw klanten een optimale beleving kunt bieden. Op welke momenten gaat het goed en op welke punten kan het beter?

CJ Data Insights maakt een analyse van de klantbeleving tijdens de customer journey en geeft u concrete inzichten en handvatten ter verbetering, in zowel back- als frontoffice. Ook ziet u wat de impact van deze verbeteringen is op uw doelstellingen (denk aan NPS, tevredenheid, kosten en gemak), zodat u kunt prioriteren. Bovendien biedt de CJ Data Insights module verschillende modellen die de drivers van uw klantbeleving en kosten in kaart brengen en toekomstig klantgedrag voorspellen. Het resultaat is een verbetering van de klantbeleving en significante kostenbesparingen door een effectiever en efficiënter ingerichte customer journey

Benieuwd hoe wij dit in de praktijk brengen? Bekijk nu onze klantcases van VGZ & Aegon!

Top