Datadriven besturen

by Max Werkhoven

Datadriven besturen

Onze CJ Management Cockpit is een op maat gemaakt customer journey besturingsdashboard om uw customer journey management zelf in de hand te nemen.

U ziet de belangrijkste stuurinformatie helder voor u op visueel ingerichte dashboards en kunt hierbij in toegankelijke emotiecurves en journey-flows zien hoe uw klanten uw dienstverlening multichannel doorlopen, ervaren en beleven. Het dashboard wordt continue ververst met nieuwe data zodat u doorlopend en direct resultaat ziet van de door u ingezette veranderingen.

De algoritmes achter CJ Data Management Cockpit stellen u in staat om investeringen in customer journey verbeteringen te wegen en te evalueren. Onze impact- en drivermodellen helpen u om verbeteracties te prioriteren en geven inzicht in het effect van deze veranderinitiatieven op uw NPS en kosten. Bovendien kunt u deze modellen inzetten om klantgroepen te identificeren die onderscheidend gedrag vertonen of extra aandacht behoeven. Wilt u nog een stap verder gaan? Met onze voorspelmodellen werpt u een blik op uw toekomstige NPS of churn.

Benieuwd hoe wij dit in de praktijk brengen? Bekijk nu onze klantcase van SNS!

Top