Conversational AI Models

Conversational AI Models

by Ana Milicevic
blank

Goede gesprekken maken het verschil. We hebben daarom een duidelijke missie: de kracht van Conversational Intelligence gebruiken om klantrelaties te verbeteren en het echt begrijpen van klantcontacten. Krijg grip op loyaliteit en efficiëntie met data gedreven besluitvorming, inzichten en personalisatie van de interactie van de klant. 

Grip op klantgesprekken met Conversational Intelligence

Om de ervaring van jouw klanten echt te begrijpen, is het cruciaal om niet alleen te begrijpen wanneer klanten contact met jouw organisatie opnemen maar ook waarover ze contact opnemen. Met de Underlined Conversational AI-module zetten we gesprekken om in inzichten en acties. Daarbij worden gesprekken binnen ieder kanalen vertaalt naar informatie en inzichten die kunnen worden gebruikt voor datagestuurde beslissingen en continue verbetering.

Hoe werkt het?

Voor organisaties is het vaak lastig om in de gaten te houden of alle gesprekken ook echt goed verlopen. Door gesprekken vast te leggen en diepgaand te begrijpen, met ‘Insights in Conversations’, kunnen gegevens worden voorbereid voor analyse. Deze verfijnde gegevens kunnen vervolgens verder worden gebruikt voor diepgaande analyse. Dagelijks helpen onze oplossingen bedrijven om inzicht en acties te halen uit alle klantgesprekken en daarmee inzicht te krijgen in welke mogelijkheden er zijn om de klantrelatie te verbeteren, vanuit de conversatie. Conversies en de service worden hiermee verhoogd, CX KPI’s geoptimaliseerd en analyses versneld.

blank

Transformeert elke conversatie in acties en inzichten

Met algoritmes kan automatisch worden detecteert waar in de klantlevenscyclus een klant zich bevindt wanneer hij contact opneemt met jouw organisatie. Met Insights in Conversations krijg je inzicht in alle klantinteracties die worden ondersteund met Conversational AI-modellen. Het geeft bedrijven de mogelijkheid en de kracht om Conversational AI te gebruiken voor inzichten en om klantrelaties te verbeteren. Elke dag helpen wij bedrijven inzicht te krijgen in alle feedback van klanten en om de nodige maatregelen te nemen. Om onder meer deze inzichten te bieden, biedt Underlined volautomatische oplossingen en modellen aan. Hiermee gaan we van klantinteractie in de klantreis naar het diepgaand begrijpen van de klantconversatie.

Perfect voor marketing, service & analytics

Ontdek wat jij kunt bereiken met de kracht van Conversational Intelligence voor Marketing & Sales, Customer Service en Analytics doeleinden.

blank

Waarom Conversational AI Models?

Verhoog conversie, verbeter service, versnel analyses

blank Meer klantinzicht
blank Betere quality management
blank Versnel je analyses & ontdek verbeterpotentieel

blank
      1. Onze software herkent automatisch de belangrijke onderwerpen in een gesprek
      2. Het huidige klantbeeld kan verrijkt worden met informatie zoals gezinssamenstelling
      3. Belangrijke onderwerpen worden automatisch herkend
      4. Onze software checkt automatisch of het doorgegeven adres en postcode, volledig en correct is
      5. Elk gesprek krijgt een duidelijke onderverdeling in onderwerpen, sentiment, intenties en klantvragen
blank

blank Real time inzicht
blank Real-time score op alle gesprekken
blank Vergelijking scores van medewerkers
blank Kwaliteit per gesprek meting
blank Inzicht in kwaliteit per dag/week/maand

blank

blank Eenvoudig en snel inzicht in sentiment en onderwerpen in de tijd

We streven ernaar om jouw team aan het roer te zetten, door co-creatie en versterking van onze relatie nadering.

Data is een nieuw concurrentievoordeel geworden, zakelijke beslissingen worden meer dan ooit ondersteund door data. Dit komt met een toenemende vraag naar getalenteerde data-professionals en grote bedrijfsinvesteringen in de uitbreiding van analyseteams. Maar zelfs met al dit talent moeten analyseteams in de huidige competitieve, snelle omgeving ook op een agile manier kunnen bewegen. Om effectief te schalen en snel bruikbare inzichten te genereren, kunnen gebruikers en organisaties nu ook selfservice-analyses toepassen.

Met de Underlined self-service benadering stellen wij gebruikers in staat zelf gegevens te extraheren, rapporten te genereren en zelfstandig query’s uit te voeren, zelfs als ze geen achtergrond hebben in BI, statistische analyse of datamining. Onze consultants en oplossingen geven jou en jouw team de mogelijkheid om multi-gestructureerde gegevens uit ongelijksoortige bronnen te verzamelen en samen te stellen en deze gegevens om te zetten in bruikbare informatie. 

blank Verhoog de klantervaring en verbeter de operationele efficiëntie
blank Zet ongestructureerde gegevens om in intelligentie en actie
blank Gebruik machine learning om het bedrijfsproces te verbeteren
blank Detecteer snel afwijkingen in gegevens en onderneem actie
blank Identificeer trends en kansen in klantinteracties met voorspellende modellen
blank Anticipeer, stuur bij en blijf zelf in controle

De krachtige reeks van selfservice-oplossingen van Underlined verbindt jouw klanten en medewerkers met de informatie, middelen en ondersteuning die ze nodig hebben, wanneer ze die nodig hebben. Verbeter ervaringen, verzamel veilig bedrijfsveranderende inzichten en schaal effectief. 

blank

Winst op het vlak van customer experience

Er valt nog veel winst te boeken op het vlak van customer experience in efficiëntie en daarmee kosten. Veel bedrijven hebben ongelofelijk veel contact met hun klanten; via chats, telefonie, e-mail, WhatsApp en ga zo maar door. Daar komt Conversational AI Analytics bij om de hoek kijken. Om de pijn- en verbeterpunten uit alle communicatiekanalen en momenten te halen. Beter gezegd, zetten wij data om in informatie en inzichten, waaruit bedrijven waardevolle kennis kunnen halen om veranderingen door te voeren.

Kortom, het klantenserviceproces verloopt soepeler, medewerkers krijgen het gevoel dat er iets gedaan wordt waardoor ze klanten in één keer goed kunnen helpen, je wint vertrouwen én je kunt er commercieel voordeel uithalen.

Verbeterpunten traceren

Het uiteindelijke doel is om verbeterpunten te traceren. Met Conversational Analytics kom je de glitches tegen die anders verdwijnen in de massa. Zo kwamen we erachter dat 15% van het klantverkeer van een klant veroorzaakt werd door een bevestigingsmail die niet aankwam. De meest waardevolle verbeterpunten zijn inzichten die de efficiency verbeteren, service en ook nog eens kunnen leiden tot meer commercieel succes.

Waarom nu starten met Conversational AI, de belangrijkste voordelen;

blank Het voorkomen van waste conversaties
blank Het optimaliseren van dienstverlening door betere conversaties
blank Het toetsen van conversaties aan alle vereisten

Meer informatie?

Neem contact met ons op en wij introduceren je graag met de nieuwste Conversational AI technieken en oplossingen.

Top