Text Mining Klantcontactkanalen

Text Mining Klantcontactkanalen

by Maartje Luinenburg

Underlined introduceert een volautomatische text mining oplossing voor klantcontactkanalen met veel tekstuele informatie.

Tekstuele informatie is op veel klantcontactkanalen de bron om met klanten een conversatie te voeren. Uw medewerkers handelen 1:1 deze contacten af. Hoe krijgt u inzicht in wat er met klanten is besproken? Wat vonden uw klanten daarvan, is hun vraag opgelost en waar liggen kansen om te verbeteren voor een betere klantbediening? Om deze vragen te beantwoorden ontwikkelde Underlined een text mining API oplossing die inzicht geeft in wat er met klanten wordt besproken. De oplossing van Underlined kan op basis van aangeboden ruwe data de conversatie omzetten naar bruikbare data voor analyses en inzichten.

Welke kanalen zijn beschikbaar?

De API service is op dit moment voor de volgende kanalen beschikbaar:

  • Chatconversaties
  • E-mailconversaties
  • CRM-logs met gespreksnotities.

Naast conversaties kunnen open teksten worden aangeboden, waarvan u graag de essentie wil ophalen om te gebruiken voor uw analyses. Kanalen die we daarvoor ondersteunen:

  • Webreviews
  • Social media berichten.

Accuraat, schaalbaar en flexibel

Onze aanpak is accuraat, schaalbaar en flexibel zodat we tegemoet kunnen komen aan de behoeften van onze klanten. In verschillende industrieën en voor verschillende gebruiksdoelen binnen het CX domein. Wij ontwikkelden de afgelopen jaren, tezamen met toonaangevende universiteiten, uitermate sterke text mining oplossingen voor diverse branches en passen dit reeds toe bij vele organisaties in Nederland. Wij beschikken over passende en continu lerende taxonomieën met een zeer hoge betrouwbaarheid. Hierdoor hebben deze organisaties beter zicht op wat er speelt bij hun klanten en dus welke verbeteringen het meeste gaan bijdragen om de dienstverlening te verbeteren. De Underlined Tekst Mining-API service © is een cloud gebaseerde service die geavanceerde verwerking van natuurlijke taal biedt voor onbewerkte tekst. De API verbindt met de Underlined Hub For CX Analytics ©, een verzameling/raamwerk van machine learning- en AI-algoritmen, die direct kunnen worden gebruikt als onderdeel van uw Customer Experience Management programma.

De Underlined Tekst Mining-API service © biedt verschillende soorten inzichten:

Sentiment scoring Ontdek hoe klanten denken over uw merk of onderwerp, door onbewerkte tekst te analyseren op aanwijzingen van positieve of negatieve gevoelens. De analysemodellen zijn vooraf getraind met behulp van een uitgebreide hoofdtekst en de natuurlijke taaltechnologieën van Underlined. Voor geselecteerde talen kan de API elke onbewerkte tekst die u opgeeft analyseren, beoordelen en de resultaten direct doorgeven aan de aanroepende toepassing.
Topic detection Extraheer automatisch sleuteltermen om snel de hoofdpunten te identificeren. Uit de tekst “het eten was heerlijk en de bediening fantastisch”, retourneert de Underlined Tekst Mining-API service © bijvoorbeeld de belangrijkste onderwerpen: “eten” en “bediening fantastisch”.
Beschikbare branches Financiële dienstverlening, zowel verzekeraars als bancair. Daarnaast uitgeverijen, telecom, retail & travel en utility. En vele andere branches in ontwikkeling. Check voor beschikbaarheid!

Meer weten? Neem contact met ons op!

[/vc_row]
blank
Top