Basismodule Hub voor CX Analytics

Basismodule Hub voor CX Analytics

by Maartje Luinenburg

Over de hub

De Underlined Hub voor CX Analytics © is een cloud based oplossing. Hierin is een verzameling/raamwerk van machine learning- en AI-algoritmen ondergebracht. Deze kunt u direct gebruiken als onderdeel van uw customer experience management programma. Via API’s kunnen diverse onderdelen van de hub direct worden aangesproken, zoals onze hoogwaardige text mining oplossingen. Daarnaast kunt u de hub als turn-key-oplossing gebruiken om al uw stuurinformatie en inzichten via dashboards te ontsluiten naar customer experience professionals, data scientists, management en andere belanghebbenden voor het optimaliseren van klantbeleving.

blank

Basismodule

De basismodule van de hub maakt data geschikt voor customer experience management door alle benodigde databronnen te ontsluiten en door te rekenen om alle aanwezige data te verrijken met CX kenmerken. De belangrijkste kenmerken die door middel van de API worden toegevoegd, zijn:

  • Touchpoint (metatag)
  • Contact Reden (metatag)
  • Kanaal routes voor contact reden en touchpoint (metatag)

Door deze informatie toe te voegen krijgt u inzicht in de daadwerkelijke klantreizen, kunnen de modellen uit de Data Science Model Catalogus direct vernieuwde inzichten genereren en kunt u de data direct ook toepassen. Zoals voor CX datavisualisatie en/of gebruik in een DMP/CDP omgeving voor realtime marketingtoepassingen.

Next step; Data Science Model Catalogus, van rijke data naar inzicht in klant- & bedrijfswaarde kansen. Goed voor de klant en tevens voor de eigen organisatie!

Wilt u meer weten?

Neem contact met ons op via T 073 303 0290 of stuur een mail naar info@underlined.nl voor een demonstratie en toelichting van de mogelijkheden. Wilt u voorbeelden zien van onze klanten die reeds werken met het toepassen van onze technieken, klik hier!

blank
Top