1 okt | Customer Experience Management

by Maartje Luinenburg

1 okt | Customer Experience Management

by Maartje Luinenburg

by Maartje Luinenburg

Nyenrode Masterclass Customer Experience Management

Klik op het beeld voor meer informatie over deze masterclass

Tijdens de 2e module van deze masterclass verzorgen Theo van der Steen (Underlined) en Jaap Wilms (Wilms & Co) het college Data-analyse en een data-gedreven klantbeleving ontwerpen:

  • Inzicht krijgen uit en sturen op de Customer Experience door alle contact- en onderzoeksbronnen te gebruiken.
  • Meetwaarde en methoden voor de Customer Experience, met o.a. de net promotor score (NPS), de Customer Experience index (CXI) en de task performance index (TPI).
  • De laatste inzichten uit innoveren met data: wat gebeurt er en wat doen de voorlopers?
  • Hoe kan de inzet van data helpen om agile-blindness bij teams te voorkomen.
  • Hoe kan je data gebruiken om emotie en gedrag van klanten toe te voegen?
  • Hoe kan je hiermee jouw inzichten verrijken?
  • Hoe zorg je dat de data-gedreven oplossingen van je teams de aandacht krijgen?

Groeien door te organiseren rondom de klantbeleving

De Nyenrode Masterclass Customer Experience Management neemt je mee op ontdekkingsreis waar recente inzichten uit theorie en praktijk samen komen. Met een outside-in benadering breng je eerst de reizen van gebruikers en klant in beeld. Je verkent en ontwerpt verbeteringen waarbij je gebruikt maakt van de principes, processen en tools van service design thinking. Met inzet van technologie, met aandacht voor het persoonlijke, de cultuur, gericht op het bereiken van concrete doelen. Nieuwe vormen van organiseren, veranderen en transformeren komen aan bod.

Aan het eind van de opleiding

  • Weet je alles van customer experience management.
  • Heb je inzicht in customer journey mapping & design.
  • Kan je een customer experience strategie opzetten.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Top