Nyenrode Business Universiteit Masterclass Customer Experience & Omnichannel Management

by beheerder

Nyenrode Business Universiteit Masterclass Customer Experience & Omnichannel Management

by beheerder

by beheerder

Underlined vult binnen deze masterclass samen met Altuïtion en CZ de module in over het Organiseren voor customer experience. 

Hierbij komen o.a. de volgende onderwerpen aan de orde:

  • Omgaan met een outside-in focus, touchpoints binnen en buiten de directe invloedssfeer van en organisatie, de innovatie-agenda in relatie tot de operaties; de behoefte aan transformeren, veranderen en agility.
  • Stewardship, empowerment en cultuur: de onmisbaarheid van de menselijke component om een 9+ organisatie te worden.
  • Digital – hoe managen we offline en online experiences.
  • Hoe kan je de customer journey meten en in beeld brengen vanuit bestaande data.
  • De customer journey voorbij – hoe organiseren we customer experience management.
  • Maturiteit van de customer experience organisatie.

Op 29 oktober 2018 start deze masterclass voor de zesde keer. De volgende vragen komen aan de orde:

  • Hoe stellen we een CX strategie op?
  • Hoe stellen we de innovatiekalender vast?
  • Hoe komen we tot de essentie van customer journeys, welke data en insights hebben we nodig?
  • De organisatie van customer experience management; hoe kunnen we veranderen en transformeren?
  • Wat zijn de mogelijkheden van Customer Journey mapping & design?
  • Welke (nieuwe) systemen zijn er om tot de gewenste customer experience te komen?
  • Hoe kunnen we organiseren voor customer experience?
  • Wat is de rol en functie van het klantinteractie management binnen marketing, van online, van sales en service binnen de organisatie? En hoe organiseren we de strategische inbedding?
  • Inzicht krijgen uit en sturen op de customer experience door alle contact- en onderzoeksbronnen te gebruiken
  • Meetwaarde en methoden voor de customer experience (o.a. de customer experience index (CXI) en de task performance index (TPI)
  • Van strategie en kanalen naar transformatie en executie, van product naar customer centric.
  • Welke roadmap kan ik voor mijn organisatie gebruiken en hoe zet ik deze succesvol in?

Het aantal plaatsen (maximaal 25) is gezien het intensieve en interactieve karakter van deze masterclass beperkt. Deze Nyenrode Masterclass staat onder leiding van prof. dr. Ed Peelen.

Tal van inspirerende praktijkvoorbeelden komen aan de orde waarbij we naar de case kijken, maar ook de doorvertaling maken naar de ideeën die hieruit voortkomen voor onze eigen organisatie.

Na afloop van de masterclass ontvangen de deelnemers een waardevol deelnamecertificaat van Nyenrode Business Universiteit.

Brochure & meer informatie

Vraag hier de brochure aan. De inhoud van het totale programma, data en docenten zijn ook in de brochure te vinden.
Klik hier voor meer informatie.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Top