NIMA Marketing Day 2019

by Theo

NIMA Marketing Day 2019

by Theo

by Theo

Een unieke dag waarop marketingprofessionals áán marketingprofessionals vertellen over hun werk en leven in het mooiste vak ter wereld. Op donderdag 20 juni 2019 organiseren het Nederlands Instituut voor Marketing en MarketingTribune de derde editie van de NIMA Marketing Day voor álle professionals in marketing, communicatie en sales.

De rauwe industriële locatie De Fabrique in Utrecht wordt op deze lange zomerse dag opgedeeld in 15 tracks: steeds een zaal met capaciteit voor 100 personen. Iedere track behandelt een thema of onderwerp dat door NIMA-marketeers op dit moment belangrijk wordt gevonden. Tussen de eerste en afsluitende keynote stel je zelf jouw ideale NIMA Marketing Day samen vol verhalen, cases en ervaringen. Op NMD speelt de weerbarstige marketingpraktijk een hoofdrol. Persoonlijke ontwikkeling en het delen van insights aan de hand van relevante praktijkcases, te midden van andere marketeers die delen en inspireren.

Uiteraard kan Underlined niet ontbreken op dit evenement. Theo van der Steen zal een sessie verzorgen hoe je grip kan krijgen op de customer journey met data driven CX.

Wij zien je graag tijdens de NIMA Marketing Day 2019! 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Top