Nieuwsbrief Underlined augustus 2020

by Maartje Luinenburg

Nieuwsbrief Underlined augustus 2020

by Maartje Luinenburg

by Maartje Luinenburg

De wereldwijde coronacrisis zorgt ervoor dat de digitale samenwerking met klanten in een stroomversnelling is geraakt. Data zijn meer dan ooit de sleutel tot succes.
We zijn trots om op 1 en 2 september samen met Vattenfall en Schiphol op het podium te staan tijdens de NIMA Marketing Week. Beide bedrijven gaan dieper in op hoe hun datagedreven aanpak nieuwe inzichten en kansen biedt om de klant-/passagiersbeleving te verbeteren.

Verder in deze nieuwsbrief:

  • Masterclass Data Driven CX Management wordt blended learning
  • Nieuwe vacature: wij zoeken een Product Marketeer
  • Eventkalender

Met vriendelijke groet,

Theo van der Steen
Directeur Underlined

Onze nieuwsbrieven zijn beschikbaar in Mailchimp. Klik hier om rechtstreeks naar de nieuwsbrief te gaan!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Top