Online Sessie: 3 lessen uit het toepassen van Conversational Intelligence in klantcontact

Online Sessie: 3 lessen uit het toepassen van Conversational Intelligence in klantcontact

by .
blank

Zijn mijn klantgesprekken goud waard?

In deze sessie tijden de Road to MIE’21 willen we je meenemen in hoe VANAD Engage en Underlined gebruik maken van Conversational Intelligence en samen de brug slaan tussen inzichten uit gesprekken met klanten en structureel verbeteren van de dienstverlening aan klanten.

“Goede gesprekken maken het verschil. Ik heb een duidelijke missie: de kracht van Conversational Intelligence gebruiken om klantrelaties te verbeteren en klantcontacten leren te begrijpen. Hoe zet jij klantgesprekken om naar acties en hoe maak jij impact?”

Nikki van Gerwen

 

De interactie tussen bedrijven en klanten is aan het veranderen. Organisaties hebben meer contact met hun klanten dan ooit te voren.

Dit maakt het voor bedrijven steeds complexer om snel in te spelen om de behoefte van klanten. Tegelijkertijd zorgt dit ervoor dat we een enorme bak met data hebben, die grotendeels onbenut blijft. Hoe kunnen we deze klantgesprekken omzetten in concrete acties?

Kom meer te weten tijdens de gratis MIE’21 online sessie.

Top