Data driven CX; de NPS voorbij door inzet van (advanced) journey analytics

by Alka Weyenberg

Data driven CX; de NPS voorbij door inzet van (advanced) journey analytics

by Alka Weyenberg

by Alka Weyenberg

Woensdag 6 februari

09.45 – 10.30 uur

Reeds vele organisaties richten klantreizen in om in te spelen op klantbehoeften. Hoe maak je de volgende stap, zeker wanneer management ook gaat vragen naar resultaten op de belangrijkste KPI’s van de organisatie? Hoe met data science magic en het CX Insights Framework er meer inzichten zijn te halen uit klantgedragsdata en onderzoeksdata. Wat maakt de grootste impact op NPS en klantwaardeontwikkeling en hoe gebruik je reeds beschikbare klant- en klantgedragsdata?

Deze presentatie wordt verzorgd door Theo van der Steen en Max Werkhoven van Underlined.

Meer informatie? Klik hieronder en neem een kijkje op de website van het MIE!

Lees ook eens de blog van Theo van der Steen over hoe wij vinden dat we de NPS voorbij moeten.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Top