Hoe Nuon data driven zijn NPS boost in de zakelijke klantreis

by Alka Weyenberg

Hoe Nuon data driven zijn NPS boost in de zakelijke klantreis

by Alka Weyenberg

by Alka Weyenberg

Donderdag 7 februari

09.45 – 10.30 uur

Nuon Zakelijke Markt (Vattenfall) wil continu verbeteren in de klantbeleving bij hun klanten, maar wat moet je prioriteren en waarom? Wat maakt nu echt impact op de NPS? Daniëlle en Theo nemen je mee in de reis die Nuon heeft afgelegd om klantgedrag- en feedbackdata te gebruiken om de NPS te duiden en prioritering inzichtelijk te krijgen o.b.v advanced analytics om de NPS te boosten.

Deze presentatie wordt verzorgd door Theo van der Steen van Underlined en:

Danielle van Doorn

Customer Insights Manager Vattenfall/Nuon

Meer informatie? Klik hieronder en neem een kijkje op de website van het MIE!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Top