Masterclass Data Driven XM

Masterclass Data Driven XM

by Maartje Luinenburg

Deze unieke 2 daagse Masterclass neemt je mee in het creëren van Data gedreven impact in Experience Management (XM).

  • Hoe voorzie je Customer Experience van moderne, dynamische data?
  • Hoe zet je data in om Loyaliteit (NPS) en toekomstig klantgedrag te voorspellen?
  • Hoe versterkt data Product Experience, User Experience of Online Experience?
  • Hoe maak je de verbinding met je merk, beleving en wat is een Data Strategy?
  • Welke impact hebben Data Science, A.I., Machine Learning en Emotion Mining?
  • Hoe creëer je stakeholders in de organisatie met Data Storytelling en Visualisatie?
  • Wat is de ethiek van je data nu klanten steeds meer transparantie eisen?
  • Hoe kun je met data een inspirerende, innovatieve organisatie realiseren?
  • …en hoe zorg JIJ dat je het verschil maakt?

Ervaar het

In een intensieve twee dagen vol met kennis, inspiratie, Best Practices, discussies, uitdagingen, verrassende inzichten en nieuwe mogelijkheden, leer je hoe jij data in je organisatie beter, gerichter en krachtiger kunt inzetten.

Modules

De twee dagen zijn vormgegeven in verschillende modules. We starten vanuit het grotere perspectief rondom Data Strategie, merk en waarde in een snel veranderende wereld. We verkennen het gehele Data Domein met alle verschillende metrics en methoden en de invloed van menselijk gedrag. Met de architectuur (Blueprint) van een Insights Framework worden operationele, tactische en strategische lagen en KPI’s van de organisatie gestuurd. We bespreken daarnaast de invloed van nieuwe technieken zoals A.I., Machine Learning en Emotion Mining.

We behandelen Journey Mapping en de grote rol van data erin, en hoe data in Agile sprints gebruikt kan worden. We kijken hoe je succesvol de organisatie mee kunt nemen door de juiste focus, stakeholder management en de financiële waarde van data. We bespreken de ethische kant van data en hoe je een innovatieve organisatie stimuleert. Tot slot kijken we naar jou. Want wat maakt jou uniek en hoe pak je je verantwoordelijkheden en kansen die er liggen op?

Deze Masterclass is een unieke ervaring. In de inspirerende omgeving van Mariënburg in Den Bosch ontvangen we je met een programma dat je de volle breedte laat ervaren van data. Voor iedereen ligt er een hard-copy Masterclass syllabus klaar. Gedurende de twee dagen wordt aan een Persoonlijk Actieplan gewerkt en ontvangt iedereen na afloop een Certificaat. Alle lunches én een gezamenlijk diner op de avond van Dag 1 zijn volledig inbegrepen. We hebben het veel over ervaringsmanagement, laten we dan ook een ervaring creëren.

Voor wie?

Customer Insights, CX en Marketing Intelligence professionals.

Data & tijden

Dag 1 | 8 december 2020
Inloop vanaf 8.30 uur, we starten om 9.00 uur.
We eindigen met een gezamenlijk diner tot circa 21.30 uur.

Dag 2 | 9 december 2020
Inloop vanaf 8.00 uur, we starten om 8.30 uur.
We eindigen om 16.30 uur.

Mocht je willen overnachten in Den Bosch, laat ons weten dan helpen we je met je hotelkeuze.

NOG 8 PLEKKEN BESCHIKBAAR.

Kosten

EARLY BIRD € 2.095,- |  STANDAARD € 2.295,-
SCHRIJF JE IN VÓÓR 8 NOVEMBER EN BESPAAR € 200,-

  • De kosten voor deze Masterclass zijn exclusief btw en inclusief:
    o Lunches, drank en een gezamenlijk diner op Dag 1
    o Een hardcopy syllabus van deze DD Masterclass
    o Persoonlijk Actieplan
    o Certificaat van deelname
  • Er is plek voor maximaal 15 personen
  • Inschrijvingen vanuit Goede Doelen ontvangen via een donatie 10% korting

Vragen?

Neem dan contact op met Maartje Luinenburg, communicatie@underlined.nl of 06 41508690.

Corona maatregelen

We volgen nauwgezet alle richtlijnen rondom corona. De opzet van de zaal, oefeningen, lunches, diner en andere invullingen van de twee dagen worden ondersteund met hygiëne en ‘social distancing’ maatregelen.

Indien door nieuwe richtlijnen de Masterclass op deze twee geplande dagen niet door kan gaan, dan organiseren we een nieuwe editie op de kortst mogelijke termijn in 2021.

Trainers & Coaches

Theo van der Steen
Theo is een van de meest bekende namen als het aankomt op Data. Hij is internationaal actief met complexe en innovatieve data gedreven programma’s en initiatieven. Van e-Business, CRM en Online strategieën tot het inrichten en verbeteren van omnichannel klantervaringen. Theo verzorgt regelmatig gastcolleges en werkt samen met de JADS universiteit voor continu onderzoek en nieuwe leercontent. Theo heeft meerdere nominaties ontvangen voor zijn werk in CRM en CX. Hij was onder andere werkzaam voor opdrachtgevers als: Procter & Gamble, Philips, British American Tobacco, Nuon, Zwitserleven, Volkswagen, Univé, AEGON en ANWB.

Theo van der Steen

Jaap Wilms CCXP
Jaap is een gerenommeerde consultant en sparring partner bij grote, complexe CX en NPS Programmes voor diverse internationale bedrijven. Hij was zelf jarenlang Global Head of NPS bij een grote internationale financiële organisatie. Met zijn expertise, daadwerkelijke ervaring en zijn unieke focus op hoe een organisatie in beweging te krijgen inspireert, ondersteunt en daagt hij uit om klantbeleving succesvol in te zetten. Als een van de slechts tien Recognised Training Providers wereldwijd van het CXPA geeft hij CX en NPS Masterclasses van Seattle tot Singapore en Durbuy tot Dubai. Hij was onder andere werkzaam voor opdrachtgevers als: E.ON, SES, KPN, Bayer, AH, Wargaming, Baloise en Essent. Voor meer informatie, zie jaapwilms.com

blank

Locatie

In het oude pittoreske hart van Den Bosch ligt het voormalig klooster Mariënburg. In en rondom deze prachtige setting vindt de Masterclass plaats. Goed bereikbaar met openbaar vervoer (CS Den Bosch) en ook afdoende parkeergelegenheid beschikbaar.

blank

Mariënburg
Sint Janssingel 92
5211 DA ‘s-Hertogenbosch
routebeschrijving

Top