Masterclass Customer Journey Orchestration en DMP’s

by Alka Weyenberg

Masterclass Customer Journey Orchestration en DMP’s

by Alka Weyenberg

by Alka Weyenberg

Data Driven Marketing – Customer Journey Orchestration en DMP’s De marketingwereld verandert snel. Organisaties zijn volop bezig met digitalisering. Nieuwe vormen als gepersonaliseerde self service en chatbots doen snel hun intrede in de klantinteractie. Daarin komen steeds meer toepassingen op de markt die 1:1 communicatie mogelijk maken voor merken. Underlined verzorgt in samenwerking met Jurrien Kamst een halfdaagse masterclass om deelnemers mee te nemen in deze veranderende wereld. Thema’s die daarbij centraal staan, zijn:

  1. De veranderende organisatie: het nieuwe marketing, samenwerken met je collega’s in nieuwe vormen in een gecombineerde on- en offline wereld;
  2. Veranderende klantinteractie: data driven engagement in een klantreiswereld met on- en offline middelen;
  3. Wat kun jij morgen toepassen? Ideation met je peers om tot direct toepasbare vervolgstappen te komen.

Tijdens de masterclass gaan deelnemers actief aan de slag met deze thema’s en krijgen inzicht in wat state-of-the-art is in de klantinteractiewereld rondom customer journey analytics en -orchestration. Hoe maak je de vervolgstap van een customer journey map naar een dynamisch, data gedreven samenspel tussen klanten en merken? In deze snel ontwikkelende wereld waar gepersonaliseerde communicatie vanuit de klant centraal staat moeten marketeers veel keuzen maken om relevant te kunnen blijven en een experience te bieden die op het niveau ligt van de huidige winnaars, zoals Coolblue. Deze masterclass wordt verzorgd in samenwerking met:    Eerstvolgende masterclass: donderdag 28 maart van 09:30 tot 13:00, met lunch.

Locatie en kosten

Jheronimus Academy of Data Science (JADS) Sint Janssingel 92 5211 DA ‘s-Hertogenbosch routebeschrijving

De kosten voor deze halfdaagse masterclass, inclusief lunch, is € 495,- excl. BTW. Er is plek voor maximaal 15 personen. Deze specialisten begeleiden de masterclass

Jurrien Kamst

Jurrien is recent gestart met zijn eigen onderneming Datahart, waarmee hij bedrijven helpt om data diverse kanalen te integreren, om zo de klantervaring in en tussen kanalen verder te optimaliseren. Jurrien is begonnen als marketing intelligence specialist en heeft gewerkt voor marktonderzoekbureau MarketResponse, hij was de eerste analist bij bol.com en werkte mee aan de introductie van CRM bij NUON Business na de liberalisering van de energiesector. Een belangrijke mijlpaal in zijn loopbaan was de introductie van de inbound marketing machine bij SNS in 2008 (bekroond met de CRM Innovator Award) waarbij op basis van real-time data gecombineerd met klantprofielen de klantdialoog werd vormgegeven.

Theo van der Steen

Theo van der Steen

Theo is actief met het opzetten en realiseren van e-Business, CRM en Online strategieën en het inrichten en verbeteren van omnichannel klant­ervaringen. Theo verzorgt regelmatig gastcolleges en werkt samen met de JADS universiteit voor continu onderzoek en nieuwe leercontent. Theo heeft meerdere nominaties ontvangen voor zijn werk in CRM en CX. Hij was onder anderen werkzaam voor opdrachtgevers als: Procter & Gamble, Philips, British American Tobacco, Nuon, Zwitserleven, Volkswagen, Univé, AEGON en ANWB.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Top