Eerste ervaringen met volautomatische oplossing voor tekstanalytics op klantfeedback stromen.

by Theo

Eerste ervaringen met volautomatische oplossing voor tekstanalytics op klantfeedback stromen.

by Theo

by Theo

UNDERLINED TEKST MINING-API SERVICE ©

 

Zou u graag willen weten wat klanten over u zeggen in hun feedback, zonder dat u alles terug hoeft te lezen? Zou u graag willen weten hoe vaak klanten nu zeggen dat u uw afspraken niet nakomt en waar dat dan zit in uw klantbediening?

 

Milou: ‘Voor deze vragen en meer introduceerde Underlined een volautomatische oplossing om tekstanalyse te doen op klantfeedbackstromen. We ontwikkelden de afgelopen jaren, tezamen met toonaangevende universiteiten, uitermate sterke tekstmining-oplossingen voor diverse branches en passen dit reeds toe bij vele organisaties in Nederland. Deze oplossing is beschikbaar in alle westerse talen. We beschikken over passende en continu lerende taxonomieën met een zeer hoge betrouwbaarheid. Hierdoor hebben onze opdrachtgevers beter zicht op wat er speelt bij hun klanten en welke verbeteringen het meeste gaan bijdragen om de dienstverlening voor klanten te verbeteren.’

 

Marco: ‘We wilden deze oplossing ontsluiten naar meerdere klanten en hebben daarom een volautomatische oplossing ontwikkeld die accuraat, schaalbaar, flexibel en vooral ook betaalbaar is. Het enige wat de klant hoeft te doen is aan te sluiten (via een API) op onze Underlined Hub voor CX Analytics. Voor ieder aangeboden tekstueel antwoord van de klant op een open vraag krijgt men vervolgens terug wat de belangrijkste onderwerpen zijn in dit antwoord. Dit tezamen met al de andere feedbackdata kan direct gevisualiseerd worden in overzichtelijke en actiegerichte dashboards, zodat duidelijk wordt waar de grootste kansen liggen.’

 

Milou: Wij merken dat er veel interesse is in deze oplossing, dit is logisch want het bespaart onze klanten veel tijd én geeft veel inzicht; inzicht in klantfeedback over de verschillende kanalen heen én inzicht dat anders onvoldoende gebruikt wordt of zelfs verloren gaat.

 

Wilt u meer over dit onderwerp weten en hoe het past binnen een effectieve data driven CX- strategie? Neem a.u.b. contact op via Underlined.NL en wij helpen u graag verder.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Top