Platform rondom Performance Management
Voor de zomer hebben we vorm gegeven aan het CX Performance Management denken en de ontwikkelingen rondom één CXM metric: de KEI (klantervaringsindex).
Samen met de Volksbank, Vattenfall, Schiphol, VGZ, Interpolis en a.s.r. starten we op 14 december met een serie (online) ronde tafels. We wisselen kennis uit en doen inspiratie op rondom Customer Experience Performance Management.

Het Benchmark programma is verspreid over 4 sessies van 3 uur in 2020 en 2021:
- 14 december 2020 – via Microsoft Teams
- 16 maart 2021
- juni 2021 (datum volgt)
- oktober 2021 (datum volgt)
14 december 2020 | Sturen op Customer Experience
Stuurinstrumenten voor Customer Experience Management:
- Het Underlined Insights Framework: het data driven besturingsmodel en zijn onderliggende mechanismen om grip te krijgen op klantbeleving.
- De KEI Metric: het stuurinstrument dat grip creëert op verschillende dimensies binnen klantbeleving.
16 maart 2021 | Customer Journey Analytics
Het inzichtelijk maken van knoppen waaraan gedraaid kan worden om klant en bedrijfswaarden te beïnvloeden:
- Aan welke knoppen moet ik binnen mijn organisatie draaien om klantervaring naar een hoger level te tillen?
- Welke ‘drivers’ moet ik als eerste oppakken om de klantervaring te verbeteren (prioritering)?
- Agile & Data Driven werken in CX.
Behoefte aan meer informatie?
Neem dan contact op met Theo van der Steen via theo@underlined.nl.
Auteur:
Jet Kanters
Customer Journey Analytics Consultant
