‘Innovatie ontstaat als je een ecosysteem creëert en mensen, ideeën & data samenbrengt’
‘s-Hertogenbosch, 27 januari 2021
Underlined en KCM bundelen de krachten, de nieuwe internationaal georiënteerde samenwerking gaat ideeën samenbrengen, handvatten bieden voor klantcontactcenters en Customer Experience professionals met oplossingen die snel toepasbaar zijn. Met de nieuwe verzegelde samenwerking zullen stappen worden gezet in Europa. KCM expandeerde reeds in diverse Europese landen, met deze nieuwe samenwerking gaan we inhoud geven aan een spannend avontuur.
(Foto: Theo van der Steen, directeur Underlined | Edwin van Wijk, CEO KCM Group | Marcel van der Marck, Sales & Business Development Director bij Underlined)

De activiteiten van beide organisaties rondom het optimaliseren van de klantinteractie en klantervaring gaan toonaangevende oplossingen naar een nog hoger niveau tillen en bieden de mogelijkheid om productontwikkeling te versnellen. Underlined en KCM worden door klanten vertrouwd vanwege de baanbrekende oplossingen in diverse branches, ondersteunt door de wetenschap, alsook de strategische langetermijnvisie over opkomende nieuwe technologieën voor onderzoek, uitvraagtechnieken, tekstanalyse, self-service AI oplossingen en data driven besturingsmodellen.
Ecosysteem met bewezen impact op klant- en bedrijfswaarde
Met de fundamentele versnelling die in de digitale transformatie en in de experience economie wereldwijd is gemaakt, is niet alleen onze technologie veranderd maar ook de hele manier waarop we zakendoen. Daarom is het van belang dat we kennis, ervaring en ook oplossingen delen want hoe beter het klantcontact en de klantbeleving binnen jouw organisatie zijn ingericht, hoe loyaler je klanten zijn. Dankzij onze expertise hebben we geleerd de nuances van de sector te begrijpen en oplossingen te leveren die de klantervaringen optimaliseren en medewerkers ondersteunen.

Theo van der Steen, directeur Underlined: Voice en Conversational Intelligence zijn steeds meer een onderwerp van gesprek als we het hebben over digitale transformatie. Underlined zet daar vol op in en beseft dat klantfeedback en het verwerken van feedback in Conversational Intelligence onmisbaar is om inzicht te krijgen in de totale klantbeleving.
Wij helpen organisaties nog klantgerichter te maken
Het partnerschap komt op een zeer cruciaal moment, nu marketing-, CX- en klantcontactprofessionals wereldwijd voor grote uitdagingen staan; van veranderend gedrag en consumentenverwachtingen, een nieuwe medewerkersbeleving tot digitale transformatie. De hedendaagse uitdagingen hebben organisaties ertoe aangezet om verder te gaan dan omnichannel en echt te differentiëren en te concurreren op klantervaring. Met de internationaal aanhoudende beperkingen als gevolg van de pandemie, is ook het typische consumentengedrag verstoord, waarbij organisatie zich aanpassen om klanten op nieuwe manieren te ondersteunen. Underlined en KCM geven real-time inzichten en maken verbeterkansen visueel inzichtelijk. Zo weet jij snel wat de verbeterpunten voor jouw organisatie zijn en helpen wij om jouw organisatie nog klantgerichter te maken. Of je nu op kanaal- of procesniveau wilt gaan meten, wij hebben alle kennis, expertise en tools in huis om het onderzoek perfect aan te laten sluiten op jouw wensen en vragen.
We kijken uit naar onze samenwerking!
Underlined kijkt uit naar de samenwerking met KCM om de stappen internationaal verder te kunnen zetten en te werken aan een ecosysteem. Een ecosysteem dat waarde zal toevoegen door het aanbieden van onze state-of-the-art diensten met bewezen impact op klant- en bedrijfswaarde.
Analyse, rapportages, of het implementeren van verbeteracties? Niets is ons te gek!
Voor vragen kun je contact opnemen met
Theo van der Steen E : info@underlined.nl
Sint Janssingel 92 | 5211 DA ‘s-Hertogenbosch
T : +31 (0)73 303 02 90 | www.underlined.nl
