blank

NIMA Marketing Week

Voor alle professionals in marketing, communicatie en sales
Wat jarenlang de NIMA Marketing Day was, wordt dit jaar, vanwege de coronamaatregelen, eenmalig de NIMA Marketing Week. Dit om zo letterlijk de ruimte te bieden aan zoveel mogelijk bezoekers die kunnen luisteren naar alle mooie verhalen uit het marketingvak. Naast dat je als bezoeker nu de keuze hebt welke dagdelen of dagen je gaat, kun je ook de keuze maken of je live bij de sessies bent in Utrecht of online toegang wil.

Underlined verzorgt twee klantcases:

1 september | 11.00 uur
Data Driven CX aanpak Vattenfall: sturen op waarde voor en van de klant!

Wil jij je keuzes baseren op klantfeedback, maar realiseer je je ook dat klanten niet over alles feedback geven? De oplossing: kijken naar je data om datagedreven te kunnen sturen op Customer Experience. Maak inzichtelijk wat je veranderingen gaan bijdragen aan je CX, maar óók wat het effect is op bedrijfswaarde (churn)! Kortom; ga effectiever prioriteren én tegelijkertijd de bedrijfswaarde voorspellen.

blankWouter van der Drift
Customer Experience Manager bij Vattenfall Zakelijke Markt

Max Werkhoven
CJ Analytics Consultant bij Underlined


2 september | 15.30 uur
Data Driven Passenger Experience Schiphol: sturen op optimale passagiersbeleving in een nieuwe realiteit

In de veranderende wereld voor reizigers werkt Schiphol aan het verstevigen van de relatie met de reizigers, door in te zetten op de nieuwe realiteit onderbouwd met een data driven aanpak voor passenger experience management. Berend-Jan Rietveld, Head of Passenger Experience (PX) en Theo van der Steen, Directeur van Underlined, nemen je mee in hoe Schiphol zich ontwikkelt om op basis van data, inzichten en PX te streven naar een excellente passenger experience.

Je krijgt meer inzicht in de PX aanpak en beloften van Schiphol aan passagiers, het PX insights framework, de inzichten die dit biedt en hoe het PX Value Team hierop acteert om de beleving op Schiphol on-time en veilig te maken.

blankBerend-Jan Rietveld
Head of Passenger Experience (PX) bij Schiphol

Theo van der Steen
Directeur Underlined

Datum

sep 01 2020 - sep 03 2020

Tijd

All Day

More Info

Inschrijven

Locatie

DeFabrique
Utrecht
Inschrijven

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Top