Research

by Theo

blank           blank

blank           blank

blank

Voor inzage in de publicaties die niet te downloaden zijn, vul onderstaand formulier in. Deze publicaties zijn niet publiek toegankelijk, maar we nemen je graag mee in de belangrijkste conclusies.

  • Masterthesis Customer experience in banking; an investigation into the impact of cognition and affection upon customer experience
    Auteur: Bart Senden, Publicatie: 2018
  • Masterthesis Comparing frameworks to explain and predict customer satisfaction in the financial sector
    Auteur: Dave van Ham, Publicatie: 2018
  • Masterthesis Understanding your Customer through an analysis of the customer satisfaction and the customer journey
    Auteur: Lotte van Bakel, Publicatie: 2017
  • Masterthesis Verdiepen van NPS onderzoek; open vraag verdieping versus gesloten en gecombineerd
    Auteur: Lutijn de Kruijff, Publicatie: 2017
  • Masterthesis A social media-based method for reputation measurement
    Auteur: Laura Verhoeven, Publicatie: 2016
  • Masterthesis How emotions of customers diffuse over social media platforms after a major service failure
    Auteur: Hendrik-Jan de With, Publicatie: 2016
  • Masterthesis Customer Journey identification through temporal patterns and markov clustering
    Auteur: Marco Cordewener, Publicatie: 2016
  • Masterthesis Topic extraction in social media messages
    Auteur: Robbert Mens, Publicatie: 2015

Meer waarde halen uit data
Bron: NIMA Marketing Day special 2019

Meer weten?

Voor inzage in de publicaties die niet te downloaden zijn, neem contact op met Underlined. Deze publicaties zijn niet publiek toegankelijk, maar we nemen je graag mee in de belangrijkste conclusies.

CAPTCHA image

* Dit zijn verplichte velden.

Top