Leergang Data Driven CX

by Theo

Leergang Data Driven CX

by Theo

by Theo

In 2018 startte Underlined samen met het JADS de leergang Data Driven Customer Experience Management.

Wegens groot succes, met deelname van onder andere KPN, VGZ, Royal Flora Holland, De Volksbank, Regina Coeli, de Raad van de Rechtspraak en anderen in 2018, zal er ook in 2019 een leergang worden georganiseerd.  Informatie is nu beschikbaar!

Wil je meer informatie? Klik hier voor een link naar het programma 2019.

Leerdoelen leergang:

On completion of the five-day program, you will:

  • Have a complete overview of CX at strategic, organizational, commercial and technological levels.
  • Be able to plot where your own organization finds itself and how, using data, the professionality and success in CX can be enhanced.
  • Have insights into the possibilities to unlock, analyze and systematically apply data sources to improve the success of CX at strategic, tactical and operational levels.
  • Be able to define and prioritize data driven CX projects or sprints.
  • Have insight in specific data science methods and techniques for the benefit of CX projects and research.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Top