26 sep | Leergang CX Management

by Theo

26 sep | Leergang CX Management

by Theo

by Theo

Ontketen in vijf dagen de kracht van data science binnen CX management

In 2018 startte Underlined samen met het JADS de leergang Data Driven Customer Experience Management. Wegens groot succes, met deelname van onder andere KPN, VGZ, Royal Flora Holland, De Volksbank, Regina Coeli, de Raad van de Rechtspraak en anderen, vindt daarom de volgende editie plaats in september 2019.

De insteek

De leergang is een mix van state-of-the-art theorie en toepassing in de praktijk en staat onder leiding van academic director prof. dr. Ed Peelen: “CX management staat bij veel bedrijven hoog op de agenda. Het succes van CX management hangt echter sterk af van de mate waarin je het CX gedachtengoed echt data driven maakt. Daarin levert dit programma een bijdrage: CX management wordt vanuit strategie, marketing en organisatie belicht, waarbij customer experience en data science de krachten bundelen. Ook ga je hands on aan de slag met een CX assessment (discover), werk je een plan uit om de eerste verbeterinitiatieven vorm te geven (design) en realiseer je de eerste ideeën (deliver en demo).”

Data

26 september, 24 oktober, 20 november, 21 november 2019 en 20 februari 2020.
Daarnaast kun je vrijblijvend de informatiesessie op 26 juni bijwonen.

*Individuele aanmelding is mogelijk, dan krijg je in dat geval wordt ondersteuning aangeboden op data- of managementvlak. Neem voor meer informatie contact op met Charlot Oldemaat.

Deelnemers over de leergang

Presentaties van diverse professionals in het werkveld (verschillende invalshoeken), erg inspirerend.

Enthousiaste deelnemers, afwisselende onderwerpen en een inspirerende omgeving.

Inspirerend, een brede insteek (veel verschillende onderwerpen), contact met medestudenten en vakgenoten.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Top