CX Data Driven aanpak – Fase 5

by Charlot Oldemaat

Benieuwd naar de 5 fases van een data driven CX aanpak?

Lees meer over de Underlined Data Driven CX Maturity fases!

Fase 5: “Mining of Emotional Journeys”

De aanwezigheid van meerdere klantcontact kanalen binnen een organisatie (zoals mobiel, web, chat, mail, call, onderzoeksdata en klantfeedback) geeft een waardevolle kans om deze te koppelen en hiermee verdiepende inzichten te verkrijgen. Dit kan aan klantreizen toegevoegd worden, zodat bij touchpoints duidelijk wordt wat het gedrag van de klant bepaald. Bij deze gedragsinzichten kunnen de achterliggende en interessante emoties rondom dit gedrag extra inzichten geven, waarom klanten bepaalde beslissingen nemen. Met inzet van Journey mining en Artificial Intelligence worden deze geanalyseerd.

Wat bieden wij:

De service die Underlined biedt, met inzet van de hub voor CX Analytics,  een cloud based oplossing, waarin een verzameling/raamwerk van machine learning- en AI-algoritmen zijn ondergebracht, die direct kunnen worden gebruikt als onderdeel van uw Customer Experience Management programma. Door middel van doorklikbare dashboards worden de resultaten weergegeven. Deze dashboards bieden daarnaast de mogelijkheid tot het delen van de inzichten met meerdere teams in uw organisatie. Klantcases die hierbij goed inzicht bieden in onze service, zijn VGZSNS en Aegon.

Top