19 sep | Customer Experience in 1 Day

by Maartje Luinenburg

19 sep | Customer Experience in 1 Day

by Maartje Luinenburg

by Maartje Luinenburg

Customer Experience in 1 Day

Underlined is partner van dit zakelijke event over het managen van Customer Experience in Nederland. Hoe kun je als professional de klant de juiste ervaring geven en welke tools kunnen daar bij helpen?

Bijna alle bedrijven geven aan dat de klant nummer 1 staat, maar hoe kun je deze ‘customer journey’ dan het beste managen? Dit event gaat uitgebreid in op de verschillende soorten CX software die hiervoor nodig zijn, hoe ze geïmplementeerd moeten worden en hoe we met de klant kunnen communiceren. Naast inspirerende keynote sprekers veel ruimte voor sessies met heldere CX praktijkvoorbeelden die na afloop ook in het eigen bedrijf toegepast kunnen worden.

We zijn te vinden op de beursvloer en namens Underlined verzorgt Theo van der Steen de data driven CX track:

Grip op de Customer Journey met advanced analytics; the next steps voor agile organiseren van CXM
Theo van der SteenReeds vele organisaties werken agile en richten klantreizen in om in te spelen op klantbehoeften en continu te verbeteren. Hoe maak je de volgende stap en voorkom je dat de customer journey map een geplastificeerde plaat aan de muur is. Zeker wanneer management ook gaat vragen naar resultaten vanuit CXM op de belangrijkste KPI’s van de organisatie, naast feedback en de NPS? Hoe met data science magic klantwaarde is te koppelen aan bedrijfswaarde en er meer inzichten zijn te halen uit klantgedragsdata en feedbackdata. Wat maakt de grootste impact op NPS en bedrijfswaardeontwikkeling?

Als partner mogen wij € 50,- korting bieden op een ticket. Gebruik hiervoor bij bestellen de kortingscode CXUNDER50.
Meer informatie & inschrijven.

Zien wij je 19 september?

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Top