CustomerTalk Customer Experience Estafette Finance met a.s.r.

CustomerTalk Customer Experience Estafette Finance met a.s.r.

by Ana Milicevic
blank

Customer experience in de financiële dienstverlening

Mede door de snelle ontwikkeling van fintech zijn banken en verzekeraars genoodzaakt de customer journey te verbeteren. Daarnaast kampen veel financiële instellingen met een lage of soms zelfs negative NPS score. Uit het onlangs verschenen digital banking onderzoek ‘Retail banking trends en voorspellingen’ blijkt dat het verbeteren van de customer journey en het bieden van een positieve klantbeleving topprioriteit is. Echter slechts 37% heeft een concreet CX-plan om de customer journey te verbeteren. In deze sessie gaan we verder in op recente ontwikkelingen op het gebied van customer experience in finance.

14.55 – 15.25 Data driven CX aanpak met a.s.r.: Hoe combineer je CX impact met €’s?

Wil jij je keuzes baseren op klantfeedback, maar realiseer je je ook dat klanten niet over alles feedback geven? Mariska de Wit, Senior Customer Experience Manager bij a.s.r. en Theo van der Steen, presenteren de oplossing: kijk naar je data om datagedreven te kunnen sturen op Customer Experience. Maak inzichtelijk wat je veranderingen gaan bijdragen aan je CX, maar óók wat het effect is op euro’s! Kortom; ga effectiever prioriteren én tegelijkertijd werken aan impact op euro’s.

sprekers-underlined

Theo van der Steen & Mariska de Wit
Underlined & a.s.r.

Top