CustomerTalk Customer Experience Estafette Datadriven CX Management met VANAD

CustomerTalk Customer Experience Estafette Datadriven CX Management met VANAD

by Ana Milicevic
blank

Datadriven Customer Experience management

Het neerzetten van een goede klantbeleving is al een hele grote uitdaging. Het managen van customer journey’s nog een veel grotere. Emotie en subjectiviteit spelen een belangrijke rol in het customer experience vakgebied. Hoe zorg je ervoor dat je aan de juiste knoppen draait?

De uitdaging is zowel de klantbeleving te verbeteren als meer waarde te genereren voor de organisatie. Alsook uit je data de juiste insights halen en deze doorvertalen naar verbeteringen in de customer experience. Dit thema staat centraal in deze estafettesessie.

10.55 – 11.25 uur Van 1% naar 100% inzicht! Stop met raden wat je klanten bedoelen…

Zijn mijn klantinteracties goud waard? 3 lessen uit het toepassen van Conversational Intelligence in klantcontact om de Customer Experience te verbeteren.

Veel bedrijven hebben ongelofelijk veel contact met hun klanten; via chats, telefonie, e-mail, WhatsApp etc. Hoe kunnen we nou al deze klantinteracties en de daarbij behorende teksten omzetten in de juiste inzichten en de daarbij behorende acties die de customer experience verbeteren en daarmee direct waarde genereren voor jouw organisatie?
VANAD Engage en Underlined nemen je mee in de manier waarop ze samen waarde halen uit alle klantinteracties door de juiste inzet van Conversational Intelligence.

sprekers-underlined-datadriven

Marcel van der Marck & Joost van Ham
Underlined & VANAD Engage

“Goede gesprekken maken het verschil”

Top