Customer.19 – Adformatie

by Theo

Customer.19 – Adformatie

by Theo

by Theo

Tijdens Digital Customer Experience 2019 op 21 mei delen topsprekers van organisaties als KPN en KLM de laatste inzichten en best practices voor een excellente customer experience. Daarnaast leer je hoe je beschikbare klantdata kunt gebruiken om de CX binnen jouw organisatie te verbeteren.

Wij beloven dat je na deze dag:

… een betere customer experience kunt bieden aan jouw relaties
… drie innovatieve ideeën hebt aangaande CX die je morgen toe kunt passen
… minimaal drie nieuwe waardevolle contacten hebt opgedaan

Op zo’n mooi event kan Underlined niet ontbreken!

Theo van der Steen verzorgt in de ochtend een keynote presentatie over hoe je de NPS kan boosten door slim gebruik te maken van advanced analytics.
In de middag geeft Underlined samen met de Volksbank de Bootcamp Data Driven Customer Experience Management. In 1,5 uur leer je alles over de ontwikkelingen in het Data Driven denken en werken. Je krijgt een aantal praktische hulpmiddelen om morgen mee aan de slag te gaan en veel voorbeelden uit de praktijk.

Meer informatie en inschrijven? Klik hier!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Top