ABN AMRO Bank en Underlined op het MIE20

by Maartje Luinenburg

ABN AMRO Bank en Underlined op het MIE20

by Maartje Luinenburg

by Maartje Luinenburg

Return on Experience; een CX Insights Framework voor data gedreven klant impact

MIE (Marketing Insights Event), 5 februari 2020 – Onder veel belangstelling vertelden Erica Kroese, Head of Customer Experience Consultants, en Theo van der Steen, Partner Underlined, hoe de ABN AMRO Bank data gedreven customer experience (CX) verder op de kaart gaat zetten binnen de bank.

Met intuïtieve dashboards en CX doelstellingen vertaald naar concrete bedrijfsdoelen gaat Erica de verschillende agile teams voorzien van volcontinu geautomatiseerde klantinzichten. Klantinzichten die altijd de beste kans bieden om de NPS te verhogen én de churn te verlagen.

Dit betekent dat alle agile teams duidelijk een bijdrage zullen leveren aan het verhogen van de klantervaring, dat de discussie, wat belangrijk is, door de data bepaald wordt én dat daardoor alle resources optimaal kunnen worden ingezet om de klant te raken. De organisatie wordt op deze manier vrijgespeeld om zich ongegeneerd te focussen op klant.

Underlined Insights Framework

Het door Underlined ontworpen CX Insights Framework © wordt toegepast om dit te realiseren. Zie hieronder het schematische overzicht:

CX Insights Framework ©

Underlined Insights Framework

Meer weten?

Lees ook de volgende blogs:

Leergang Data Driven Customer Experience Management

Speciaal ontwikkeld voor marketeers en CX professionals staat in dit programma centraal hoe in Customer Experience gebruik kan worden gemaakt van data. Klik hier voor meer informatie.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Top